آری

آری، زندگی را بنگار، به نگاری، زندگی را بنما، به نمایی زندگی را بسرا، من سلام، تو سرود، بر سرود تو سلام بر سرود من درود

Sunday, January 14, 2007

نشسته گوشه اي دلگير و تاريک / دمش بسته، دلش خسته، سرش لیک

صدایش می کند سازی ز دوری / نگاهی، اختری، با کوره نوری

نیا اینجا، که این راه چاه دارد / بیا اینجا، بدان دل آه دارد

بیا اینجا که سبزی تاج دارد / نیا اینجا به سر تاراج دارد

برو آنجا که دل بازار دارد / نیا اینجا که عشق آزار دارد

بیا اینجا خریدارت همین جاست / بی بازار؛ مهره ی مارت همین جاست

نیا اینجا، که اینجا هیچ جا نیست / نیا اینجا، تو را در دل، قسم، هیچ جا نیست



نشستم گوشه ای سرد و پریشان / جدا از این و آن و هر که ایشان

به خود گویم همه اینها سراب است / فقط در خواب و رویایش جواب است

همه ی این حرفها نقش آب است / چه وزن بیت آتی بد خراب است

چه وزن بیت آتی بد خراب است


گو بهار آی بیارای زمستان دل

گو بر این ابر، ببار و به بار آر گلستان دل

5 Comments:

Blogger پژمان said...

بعععععع

Sunday, January 14, 2007 11:47:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

آقا! شنیده بودم شعر می گی. فکر نمی کردم تا این حد.

Monday, January 15, 2007 12:53:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

همین که اینا گفتـــــــــــــــن

Monday, January 15, 2007 5:29:00 PM  
Blogger BobXi said...

haaaaaaa, khabam navayad !!!

Tuesday, January 16, 2007 12:40:00 AM  
Blogger مهدی ناصری said...

ُیه سری هستن تو این شرایط پا میشن و می رن. حالا کجاش؟ من هم نمی دونم می رن بالاخره یه جایی پیدا کنن.
با اجازه یه شعری از سهراب :
(گفتم شاید با حال و هوای شعرت تناسب داشته باشه. اگه اشتباه کردم بزار به حساب حال و هوای خودم)

گوش كن ، دورترين مرغ جهان مي خواند.
شب سليس است، و يكدست ، و باز.
شمعداني ها
و صدادارترين شاخه فصل ، ماه را مي شنوند.

پلكان جلو ساختمان ،
در فانوس به دست
و در اسراف نسيم ،

گوش كن ، جاده صدا مي زند از دور قدم هاي ترا.
چشم تو زينت تاريكي نيست.
پلك ها را بتكان ، كفش به پا كن ، و بيا.
و بيا تا جايي ، كه پر ماه به انگشت تو هشدار دهد
و زمان روي كلوخي بنشيند با تو
و مزامير شب اندام ترا، مثل يك قطعه آواز به خود جذب كنند.

پارسايي است در آنجا كه ترا خواهد گفت :
بهترين چيز رسيدن به نگاهي است كه از حادثه عشق تر است.

Tuesday, January 16, 2007 5:47:00 PM  

Post a Comment

<< Home